Regulamin
1. GWARANCJE I REKLAMACJE
§1. Firma F.H.U. GALAX zastrzega sobie prawo do indywidualnego rozpatrywania reklamacji. Ewentualne różnice w wyglądzie towaru zamówionego z otrzymanym, będące wynikiem niewłaściwego ustawienia parametrów technicznych kotła Klienta nie stanowią podstaw do reklamacji czy zwrotu towaru.
§2. Klient przed dokonaniem odbioru towaru ma możliwość sprawdzenia dostarczonych produktów w obecności dostawcy-kierowcy. Wszelkie reklamacje należy zgłosić w pierwszej kolejności do dostawcy-kierowcy dostarczającego przesyłkę. Dostawca-kierowca ma obowiązek przyjąć uzasadnione reklamacje oraz na życzenie klienta przyjąć zwrot części lub całości towaru, rozliczając na miejscu tylko wartość zakupionych produktów. W przypadku stwierdzenia wad produktów po zapłaceniu przez klienta za przesyłkę, należy skontaktować się z Firmą F.H.U. GALAX nie później niż w terminie 14 dni od daty zakupu.
§3. Klient może zgłosić reklamacje składając firmie F.H.U. GALAX z siedzibą w Łaziskach Górnych stosowne oświadczenie na piśmie w terminie nie później niż 14 dni od dnia zrealizowania zamówienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia odnośnie reklamacji towaru.
2. TRYB ZGŁASZANIA REKLAMACJI
§.4 Reklamujący ma obowiązek zabezpieczyć w całości reklamowaną partie węgla do działań reklamacyjnych. Reklamowana partia węgla musi być składowana oddzielnie na czystym utwardzonym placu, i zabezpieczona do czasu pobrania próbki rozjemczej. Reklamowany tonaż musi być zgodny z dokumentami wysyłkowymi.
§5. Podstawą do określenia rzeczywistych parametrów jakościowych reklamowanej partii węgla będą wyniki badań laboratoryjnych próbki komisyjnej pobranej z udziałem zgłaszającego reklamacje i przedstawiciela firmy. Koszty wykonania analizy w laboratorium zewnętrznym ponosi strona ,której cena węgla wyznaczona w oparciu o parametry jakościowe z analiz własnej próbki komisyjnej bardziej odbiega od ceny węgla wyznaczonej w oparciu o wyniki analizy próbki rozjemczej rozstrzygającej o załatwieniu reklamacji.
§6. W przypadku uwzględnienia reklamacji Klient otrzyma zwrot uiszczonej za zakupione towary należności oraz zobowiązany będzie zwrócić otrzymane towary w stanie nie zmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez nas zawiadomienia o reklamacji towaru.
§7. W przypadku gdy w wyniku przeprowadzonego badania towaru reklamacja została oddalona (nie uznana) Firma może obciążyć reklamującego pełnymi kosztami postępowania reklamacyjnego.
3. Firma F.H.U. GALAX dokłada wszelkiej staranności, by treść stron należących do niej na serwerach internetowych jak najdokładniej odpowiadała rzeczywistości. Klient ma obowiązek zapoznać się z regulaminem.